"Бъргър кинг" ще продават парфюм

Конкуренцията при бързата храна изглежда е наистина голяма, щом водеща компания като "Бъргър кинг" прибягва до толкова необичайно разнообразяване на продуктовата гама.
Burger King Flame
Добрата новина е че парфюмът Flame-Grilled с аромат на цвъртящи телешки кюфтета е произведен в ограничена серия и ще е достъпен само един ден - 1 април, и само в Япония. Лошата новина е че всеки, който го закупи за 5000 йени (около 75 лева), ще получи и безплатен хамбургер.
Маркетинговият трик не е нов - "Бъргър кинг" са го приложили преди няколко години в САЩ. Продуктът по онова време се е наричал Flame и е, да кажем, ухаел на "съблазън с нотка на изпечено на огън месо".
Eau de Stilton
През годините няколко фирми се опитват, на шега или наистина, да лансират парфюмерийни продукти с аромати на храна като:
• bacōn by fargginay - различни цитруси на върха, ветивер и кедър в средните тонове и бекон в дълбоките;
• Cheeteau by Chester - царевични пръчици "Чийтос" с чедър;
• Eau de Pizza Hut - "връхни нотки на току-що изпечено, разтеглено на ръка тесто";
• Eau de Stilton - пресъздава дъха на прочутото британско синьо сирене стилтън чрез ароматите на бял равнец, валериана, мускатен конски босилек и семена от ангелика;
Lobster на Demeter F. L.
• Lobster на Demeter Fragrance Library - уханието, посветено на деликатесното ракообразно, напомня на "море, сладко месо и нотка на разтопено масло".
Някои от кулинарните парфюми са със солидна цена, затова в тези години на криза лесно може да ги заместите, ако няколко часа преди да излезете, сготвите вкусна лучена супа, както сте с дрехите си за навън. Освен че ще спестите от козметика, ще имате и готов обяд.
Използвани са материали от latimes.com и cnn.com.